Универзитет Метрополитан и месец креативности у Галерији Атријум

У уторак, 26. септембра 2017. године у Галерији Атријум Универзитет Метрополитан и Библиотека града Београда у оквиру месеца креативности организовали су представљање књиге “Модни маркетинг” професора др Милице Слијепчевић и изложбу радова студената са Модног дизајна Факултета дигиталних уметности Универзитета Метрополитан.

У монографији “Модни маркетинг”, објављеној у издању издавачке куће ХЕРАеду из Београда 2016. године, ауторка се бави истраживањем различитих аспеката и везама између моде, модне индустрије и маркетинга. Др Милица Слијепчевић је професор на Факултету за менаџмент и Факултету дигиталних уметности Универзитета Метрополитан.

О књизи је говорила Зорица Стабловић Булајић, директор и главни уредник издавачке куће ХЕРАеду, док  је испред Унивезитета Метрополитан изложбу отворила  декан Факултета дигиталних уметности Универзитета Метрополитан професор др Катарина Капларски.

Изложба је отворена до 10. октобра 2017. године.

Copyright 2011 БИБЛИОТЕКА ГРАДА БЕОГРАДА - Универзитет Метрополитан и месец креативности у Галерији Атријум . Copyright by Библиотека града Београда 2011
Joomla Templates by Wordpress themes free

Mreža web prijatelja